Річний звіт про діяльність закладу освіти

Головна » Прозорість та інформаційна відкритість закладу » Річний звіт про діяльність закладу освіти   

 

 

ЗВІТ

ЗАВІДУВАЧА ДОВГОПОЛІВСЬКИМ ДНЗ «КОЛОСОЧОК»

 СОЙЧУК Л.П.

2020-2021 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт завідувача Довгополівського ДНЗ

«Колосочок» про роботу 2020-2021 р.

   Завершився  2020-2021 навчальний  рік , тому слід підвести підсумки. У цьому  році наш дошкільний навчальний заклад відвідувало 5 дітей, які  укомплектовані у одну групу – різновікову. Випускників цього річ у садочку немає.  Прийнято в дошкільний навчальний заклад 3  дітей.

Заклад працює за 5-денним режимом (вихідні дні – субота, неділя) та забезпечує 9-ти годинне перебування дітей. 

   В заклад дитина зараховується на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження дитини 

  Довгополівський  дошкільний навчальний заклад охоплює територію села Довгополівка та Кліщів.

Завідувачем закладу проводився облік дітей від народження до 6 років, які мешкають на території,

Відповідно до штатного розпису заклад укомплектований педагогічними кадрами. Очолює Довгополівський ДНЗ Сойчук Лідія Петрівна, яка має повну вищу педагогічну освіту,  закінчила у 2017 р.  Вінницький педагогічний університет.

Курси підвищення кваліфікації  у 2021 році.

Стаж педагогічної роботи – 9 років, на посаді завідувача  з 2012 року. 

Освітньо-виховний процес у дошкільному закладі забезпечу­є  вихователь, Огороднік Неля Михайлівна, має педагогічний стаж 4 роки.

 Відповідно до штатного розпису закладу 2020/2021 навчальному році у ДНЗ  працюють: 1 -  кухар, 1 – робітник.

 Атестація педагогічних працівників.

 Атестація здійснюється комісією відділу освіти культури, туризму та спорту. Вороновицької селищної ради. 

Згідно з графіком педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповід­но до чинного Положення про атестацію педагогічних працівни­ків. Таким чином, простежується поступове підвищення кваліфі­кації педагогічних працівників ДНЗ.

 Річний план роботи закладу передбачає організацію самоосвіти вихователя, проведення  консультацій, 

 Проходження медичного огляду працівниками здійснюється відповідно до чинного законодавства. Завідувач ДНЗ слідкує за  дотриманням працівниками закладу графіка проходження медичних оглядів. 

Медичне обслуговування в ДНЗ відсутні так як відсутній у селі фельшер

 На території закладу функціонує 1 ігровий майданчик з тіньовим навісом,  На ігровому майданчику є пісочниця , гойдалки, карусель, драбини для лазіння.

Територія закладу  озеленена. На території насаджені фруктові дерева. Оснащені квітники. 

 Будівля закладу обладнана централізованою системою водопостачання, в робочому стані каналізація. Приміщення закладу, харчоблок, овочесховище, відповідають санітарним нормам. Щороку проводиться косметичний ремонт приміщень та надвірної споруди. Засновник забезпечує заклад необхідним обладнанням та інвентарем. Приміщення групових кімнат мають належний естетичний вигляд. Облік майна ведеться систематично, списання проводиться відповідно до чинного законодавства. 

Усі працівники закладу створюють достатні умови для організації життєдіяльності дітей  дошкільного віку. Для забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей вихователь проводить фізкультурно-оздоровчу роботу, забезпечує достатню  рухову активність дітей у повсякденному житті та під час занять з фізичного розвитку. Організовуючи фізкультурно-оздоровчу роботу, вихователь враховує стан здоров’я кожного вихованця, забезпечуючи індивідуальний підхід. Фікультурно-оздоровча робота спрямована на використання   таких форм, як ранкова гімнастика та гімнастика після денного сну, фізкультурні хвилинки, ранкова гімнастика проводиться щоденно відповідно до режиму дня .

В оздоровчий період проводиться загартування водою, повітрям, сонцем; педагоги застосовують ходіння дітьми босоніж по траві. 

 

Результативність освітньо-виховного процесу. 

      Освітня лінія «Особистість дитини». Колектив створює умови для всебічного особистісно-орієнтованого розвитку дітей дошкільного віку, реалізації його творчого та природного потенціалу, зорієнтований на виховання у дітей загальнолюдських і національних цінностей. Працівники закладу керуються у своїй роботі Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Статутом закладу, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу дошкільної ланки. Колектив працює над створенням бази особистісної культури дитини, її активної життєдіяльності; вихованням у дитини позитивного ставлення до своєї зовнішності, формуванням основних фізичних якостей, рухових умінь, культурно-гігієнічних навичок та навичок безпечної поведінки.

 

2) Освітня лінія «Дитина в соціумі». У процесі організації життєдіяльності (заняття, бесіди, проблемні ситуації, ігрова, трудова діяльність) педагоги формують у дітей навички соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин, готовність співпереживати та співчувати іншим. Вихователь,  надає дітям можливість вміти розуміти інших, долучатися до спільної діяльності з однолітками та дорослими, об’єднувати свої зусилля заради досягнення спільного результату, оцінювати власні можливості, поважати бажання та інтереси інших людей 

3) Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі». Реалізація змісту освіти цієї лінії відбувається під час занять, цільових екскурсій у природу, прогулянок. Для формування уявлень про навколишній світ педагоги використовують спостереження, розгляд картин, ігрову та трудову діяльність, дослідно-експериментальну діяльність, розповіді, читання художньої літератури. Діти знайомляться з багатством рослинного світу свого регіону на території закладу, де висаджено квітів, дерев. Зміст освітньої роботи містить доступні дітям уявлення про природу планети Земля .Вихователь дає дітям знання про живі організми і природне середовище, багатоманітність явищ природи, причинно-наслідкові зв’язки у природному довкіллі та взаємозв’язок природних умов, рослинного і тваринного світу, позитивний і негативний вплив людської діяльності на стан природи. Особливу увагу педагоги приділяють вмінню дітей включатися у практичну діяльність, що пов’язана з природою, дотримання дітьми правил природокористування.

 

4) Освітня лінія «Дитина у світі культури» передбачає формування у дітей почуття краси в її різних проявах, ціннісного ставлення до змісту предметного світу та світу мистецтва, розвиток творчих здібностей, формування елементарних трудових, художньо-продуктивних навичок, самостійності, культури та безпеки праці. Педагоги вчать дітей оволодівати різними видами предметної та художньої діяльності, у результаті чого у дітей формується емоційно-ціннісне ставлення до процесу та продуктів творчої діяльності. Художньо-естетичний розвиток дітей здійснюється на заняттях з образотворчої діяльності та у результаті організації самостійної художньої діяльності дітей.. На заняттях та у процесі самостійної художньої діяльності діти використовують різноманітний матеріал (папір,  солоне тісто, природній матеріал, вата,  макаронні вироби, крупа). Під час образотворчої діяльності дітей привчають працювати охайно, творчо. 

 

5) Освітня лінія «Гра дитини». Ігрова діяльність, як провідний вид, широко використовується під час організації життєдіяльності дітей протягом дня. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольовим, будівельно-конструкторським, іграм-драматизаціям) та іграм з правилами (дидактичні, рухливі, хороводні). Різні види ігор використовуються з урахуванням віку дітей, їхніх ігрових інтересів, місця гри в режимі дня, місця проведення, сезонних умов. Організовуючи різні види ігор, вихователь розвиває у дітей творчі здібності, самостійність, ініціативність, організованість та формують стійкий інтерес до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому. У  групі створені ігрові зони відповідно до віку дітей. Це – настільно-друкованих ігор, до яких діти мають вільний доступ.

 6) Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». У ЗДО створені умови для розвитку логіко-математичних та сенсорних здібностей дошкільнят, який відбувається під час проведення дидактичних ігор та занять, прогулянок, спостережень, бесід. Вихователь формує доступні для дітей дошкільного віку уявлення, еталони (колір, форма, величина), що відображають ознаки, властивості та відношення предметів і об’єктів навколишнього світу. У результаті роботи діти виявляють інтерес до математичних понять, усвідомлюють і запам’ятовують. 

7) Освітня лінія «Мовлення дитини».  Дітей вчать, що в Україні українська мова є державною і вчать спілкуватися  української мовою. Зміст освіти за цією лінією складається із роботи над  звуковою культурою мовлення, Мовленнєву діяльність дітей розвивають у процесі говоріння та слухання, під час якої формуються мовленнєві вміння і навички.

Вихователь проводить   заняття, розваги, спостереження, ігри усе по можливості  фотографує надсилає у групу для батьків, щоб батьки мали змогу бачити чим займаються діти.

       Завдяки вихователю Карпусь Л.А. та Огороднік Н.М також батьків цікаво і захоплююче проводилися свята: «Новий рік», в зв'язку з карантинними обмеженнями заходи більшість проводилися лише з дітьми без батьків , були створені відео презентації які були надіслані у групу вайбер. «День Землі», «Свято 8 березня», «Тиждень безпеки дитини», «День захисту дітей» щиро дякую батькам за тісну співпрацю. За допомогою батьків також були створені цікаві відео до «Дня матері», « Дня сім'ї» .

      Колектив Довгополівського дошкільного навчального закладу доцільно використовує наявну матеріальну  базу.  Свій професійний підхід  до  оформлення  групових кімнат та  інших  приміщень  ДНЗ.. приділяють велику увагу  створенню  іміджу  дошкільного навчального  закладу,  колектив протягом  року систематично змінює оформлення групових кімнат, інших приміщень дошкільного навчального закладу та підтримує  тісний зв'язок  з громадськістю та батьками.

2021 році дошкільний навчальний заклад «Колосочок» перейшов на фінансування Вороновицького відділу освіти культури, туризму та спорту Вороновицької селищної ради .

Організація харчування дітей 

Система водопостачання на харчоблоці в робочому стані. Проточною гарячою та холодною водою харчоблок забезпечений. Технологічне обладнання (електроплити) в робочому стані. На харчоблоці створені умови для дотримання технології приготування страв. Холодильне обладнання: 1 холодильники, 1 морозильна камера. На харчоблоці створені умови для забезпечення належного зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини згідно з умовами виробника і дотримання товарного сусідства при зберіганні швидкопсувних харчових продуктів. Розроблюючим інвентарем (дошки, ножі) харчоблок забезпечений в достатній кількості, все промарковане. Для сирих та варених продуктів, Столовим та кухонним посудом харчоблок забезпечений в достатній кількості. На харчоблоці створені умови для дотримання правил миття посуду, інвентарю, обладнання.. Шафи для сипучих продуктів ,санітарний стан задовільний. Усі продукти харчування та продовольча сировина отримується при наявності документів, що підтверджують їх безпечність та якість. У задовільному стані овочесховище. 

Діти знають основні вимоги до режиму та гігієни харчування, виконують правила культурної поведінки за столом, використовують доцільні способи споживання різних продуктів харчування. 

4) Ведення документації з питань організації харчування дітей організовує кухар  Луценко Т.Ю. відповідно до чинних вимог.

 

5) Контроль за організацією харчування  здійснює завідувач Сойчук Лідія Петрівна  здійснює постійний контроль за якістю продуктів харчування та готових страв, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотримання термінів реалізації, виконання норм харчування

 

   Продукти харчування постачає підприємець Шевчук з смт. Вороновиця, хліб постачає «Вінниця хліб». В звя'зку з тендерами певний період часу були проблеми з продуктами хачування , але дякуючи нашим не байдужим підприємцям  вони допомогли нам з продуктами це Сілко Жанна Олександрівна, ми щиро дякуємо також підприємецу  Онипчуку Сиргію Григоровичу.   Хочу подякувати приватному підприємцю Дмитришину Василю Миколайовичу за надання спонсорської допомогу у вигляді яблук для проведення вітамінізації дітей у ДНЗ. Щира подяка підприємцеві Малюті Володимиру Даниловичу за придбання сушки для білизни. Дякуємо ТОВ «Кернел» за  новорічні подарунки,  маленьким вихованцям.

      Хоча були певні проблеми з продуктами, але з часом все вирішилось тому не можу не відзначити якість харчування дітей . До раціону дітей щоденно входить молоко, сир твердий, м'ясо, масло, олія, яйця,овочі. 2 рази на тиждень сир кисломолочний, риба. Продукти харчування якісні  мають сертифікати якості.  Вартість харчування в садочку становить 45 гривень, 60 % сплачує відділ освіти культури , туризму та спорту Вороновицької селищної ради,  40 % сплачують батьки, тобто 18 гривень коштує 1 дітодень   для батьків У нашому садочку також є діти які харчуються на 50 % це діти багатодітної сім'ї таких дітей у нас 2 .

       Дрова були заготовлені Довгополівською сільською радою, укладений договір з людьми про порубку та порізку.

Щиро дякуємо за надану допомогу всім, хто був небайдужий до наших проблем. Колектив  i надалі буде дотримуватися самого головного завдання ДНЗ – це охорона життя i здоров'я кожного вихованця i всебічний його розвиток.

   

Педагогічний колектив садочка планує на наступний рік

1.Продовжувати роботу по збереженню фізичного здоров´я дітей. 
3.100% охоплення дітей 5-річного віку дошкільною освітою.  

4.Тісна співпраця з батьками.                                  
5.  Створювати розвивальне середовище для  дітей.

      Працівники дошкільного навчального закладу впевнені, що його вихованці пронесуть через усе життя ті зерна добра, ласки, турботи, які одержали в дитячому садку.

Дякую за увагу.

 

Завідувач ДНЗ :_____________ Л.П.Сойчук

 

         

 


Всі новини
  • Контакти

      Адреса:
      Тел.:
      Email: